Rejestracja
Koszyk:
0,00
 (0)

Przerzutka tylna SRAM X.4 7/8/9-speed - długi wózek


Przerzutka rowerowa tylna Sram X4 odznacza się estetycznym wykończeniem oraz wysoką jakością działania. Wykorzystanie technologii Direct Route pozwala na optymalizację precyzji działania przerzutki tylnej Sram X4.

Producent: Sram
Model: X4
Materiał: Aluminium, stal
Przeznaczona dla napędów: 3x9, 3x8 lub 3x7
Technologia: Direct Route
Wózek przerzutki: Długi
Całkowita pojemność powyżej 41T
Montaż: Śruba z AL 7075, na imbus 6mm
Kolor: Czarny
Waga: 280g (waga wersji z długim wózkiem)
Produkt w oryginalnym opakowaniu producenta

Direct Route:

Konstrukcja przerzutki tylnej i związany z nią sposób prowadzenia linki do przerzutki. W systemie tym linka przebiega przez wystające z tyłu przerzutki ramię, przez co pancerz biegnący do przerzutki jest prosty a nie wygięty w łuk. Dzięki temu przerzutka jest mniej podatna na zabrudzenie ostatniego odcinka pancerza. Di.R.T. został wprowadzony do świata rowerowego w 1996 roku przez niemiecki koncern Sachs przejęty rok później przez amerykańską firmę SRAM, która stosuje ten system w swoich aktualnie produkowanych przerzutkach.

SRAM jest obecnie drugą co do wielkości firmą (po Shimano) produkującą komponenty rowerowe. Została założona w 1997 roku w Chicago w, USA a nazwa wzięła się od imion założycieli: Scott, Ray i Sam. Firma na początku była znana przede wszystkim ze swojego patentu - manetek obrotowych GripShift, a następnie przerzutek w systemie ESP. Oba patenty z powodzeniem są sprzedawane do dziś. SRAM stopniowo poszerzał wachlarz osprzętu przejmując następujące firmy rowerowe: Sachs (łańcuchy, kasety, przekładnie planetarne) w 1997 roku, Rock Shox (widelce amortyzowane) w 2002, Avid (hamulce) w 2004, Truvativ (mechanizmy korbowe, suporty, kierownice, wsporniki) w 2005, Zipp Speed Weaponry (koła szosowe, kierownice, mostki, sztyce podsiodłowe) w 2007 oraz Quarq w 2011.
Szukaj